مديركل تربيت بدني يزد:

هيئت واليبال شهرستان يزد نمونه موفق يك هيئت ورزشي است

يزدفردا: مديركل تربيت بدني يزد ضمن تقدير از تلاش‌هاي رئيس هيئت واليبال شهرستان يزد، اين هيئت را نمونه موفق يك هيئت ورزشي و مدير آن را نمونه يك مدير لايق ورزشي دانست.
به گزارش خبريزدفردا، احمد كمالي پيش از ظهر امروز در جلسه بررسي مشكلات و راهكارهاي هيئت واليبال شهرستان يزد با اشاره به موفقيت‌هاي حاصل شده در زمينه ورزش واليبال در شهرستان يزد به واسطه حضور رئيس اين هيئت اظهار داشت: تلاش مديران همواره در رشد و ارتقاي هر مجموعه‌اي موثر است و مدير با اخلاق هيئت ورزشي اين شهرستان نيز با اتكا به خداوند متعال، پشتكار و مديريت صحيح توانست ورزش واليبال را در استان يزد احيا كند و با تعامل با ورزشكاران و مربيان، روحي تازه به ورزش مرده واليبال استان يزد ببخشد.
وي افزود: هيئت واليبال شهرستان يزد طي ماه‌هاي اخير با چنان رشد قابل توصيفي روبه‌رو شده كه شايد در طول تاريخ واليبال شهرستان و حتي استان سابقه نداشته است.
كمالي اظهار اميدواري كرد: با تعامل هرچه بيشتر بين اعضاي كميته‌هاي تخصصي اين ورزش خوب و مفرح، آينده خوبي در انتظار اين ورزش شهرستان و استان يزد باشد.
مديركل تربيت بدني استان يزد در ادامه اين نشست براي رفع مشكلات موجود در ورزش واليبال در شهرستان يزد، قول مساعد داد.
ابوالفضل كشفي، رئيس هيئت واليبال شهرستان يزد نيز در اين جلسه ضمن قدرداني از حمايت و همكاري مديريت اداره تربيت بدني استان از واليبال شهرستان يزد اظهار داشت: هيئت واليبال شهرستان يزد با مساعدت‌هاي تربيت بدني توانسته پيشرفت‌هاي قابل توجهي را در اين ورزش داشته باشد به ‌طوري كه هم‌اكنون جوانان ورزشكار استان و شهرستان يزد به سوي اين ورزش سوق داده شده‌اند و در آينده نزديك ثمره اين همكاري و تعامل بر همگان نمايان مي‌شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا